dissabte, 8 de novembre del 2014

TRAVIATA

El passat divendres 24 vàrem anar al teatre Liceu de Barcelona a veure però sobretot escoltar les impressionants veus i instruments de l'òpera  "La Traviata" de Verdi.

Un cop vam estar tots reunits i mudats a la porta del Liceu la Glòria ens va repartir les entrades i vam entrar, quan ja érem a la cinquena planta cadascú va seure a la seva butaca, cal dir que la nostre zona tenia poca visibilitat però si t’abocaves ho podies veure perfectament.

Van ser unes hores molt entretingudes escoltant veus impressionants i observant també com tocaven els diferents instruments en diversos moments, la representació va estar molt bé i no es va fer per  re del món llarga.

El primer acte va durar 30 min, l'entreacte: 20 min, el segon acte: 60 min. l'entreacte: 30 min, el tercer acte: 30 min. Contant així un temps total aproximat de 3 h.


L'argument tractava d'una noia Violetta que és una cortesana de parís i ho deixa tot per anar a viure amb Alfredo, el seu amant.
Però al cap de poc Violetta rep les noticies de Germont el pare de Alfredo de que se'n a d'anar ja que sinó la seva altre filla no es podrà casar, i així ho fa fins que al cap d'uns anys Violetta empitjora en la seva malaltia de tuberculosi i en els seus últims moments, rep la visita de Alfredo i Germont que reconeix el seu error i finalment mor en mans del seu amant. 

A mi personalment em va agradar però hagués estat millor en seients de més bona visibilitat ja que ho hauríem gaudit d’una manera més còmode.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada