ENTREVISTA A UN ALUMNE
NOM: Marc
EDAT:21
NACIONALITAT: Espanyola
ESTUDIS QUE REALITZA A L'ESMUC: Composició
INSTRUMENT QUE SAP TOCAR: Piano
EDAT EN LA QUE VA COMENÇAR ELS SEUS ESTUDIS MUSICALS: 16 anys
LA SEVA OPINIÓ SOBRE COM VEU EL FUTUR PROFESSIONAL DELS MÚSICS: "Negre"
COMPOSITORS PREFERITS: Nikolai Kapustin
OBRA MUSICAL QUE ENS RECOMANA: 5ª Simfonia de Gustav Maller
ESPAIS
CABINES D'ENREGISTRAMENT: Són sales petites amb micròfons i instruments.
BIBLIOTECA: És una sala bastant grans amb diferents llibres sobre música, amb taules i ordinadors
AULA DE COR: Sala mitjana amb cadires i algun instrument
AULA D'ORQUESTRA: És una aula gran amb tots els instruments de la orquestra i les cadires posades en la forma adequada per tocar..
AULA COL·LECTIVA: És una aula gran amb moltes taules i cadires amb un piano a la paret.
AULA D'ORGUE: És una aula petita on hi ha un orgue i un piano tapat al fons.
AULA D'ORQUESTRA: És una aula gran amb tots els instruments de la orquestra i les cadires posades en la forma adequada per tocar..














Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada